reklama

Prečo 7 Statočných?

Fanúšikom westernov som prestal byť niekedy v mojom 10. roku života. Jednoducho som z toho vyrástol. V mojom prípade existuje výnimka, kedy som ochotný sedieť pred telkou aj pri westerne. Je to snímka Sedem statočných, do ktorej sa režisérovi podarilo naládovať niekoľko skvelých charakterových postáv naraz, postáv skutočných rytierov ochotných postaviť sa zlu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pretože: „Zlu sa neustupuje.Proti zlu sa bojuje a zlo sa poráža!"
T.G.Masaryk.


Film Sedem statočných-slávna legenda o siedmych odvážnych, ktorí sa postavili na stranu bezbranných.Ťažko by sa asi hľadal niekto, kto by nepoznal legendárny americký western o hŕstke statočných, ktorí sa v počte chabých siedmych postavia presile banditov, aby ochránili bezbrannú dedinu na odľahlom vidieku proti rabovaniu.

V malej mexickej osade Ixcatlan dochádza farmárom trpezlivosť. Každoročne, ako na hodinky presne, prichádzajú o svoju ťažko nadobudnutú úrodu a takmer všetky zásoby. Za všetkým stojí neznesiteľný podliak a bandita Calvera. Tentoraz to však prekročilo všetky medze.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Calvera si nielenže privlastnil väčšinu zásob, ale aj zabil. Zabil jedného z nich, a to si už sedliaci nenechajú ľúbiť....

Vráťme sa do reality. Skutočne nevidíme tú analógiu? „Odvážni na strane bazbranných---dochádza trpezlivosť---neznesitelný podliak rabuje---tentoraz to prekročilo všetky medze."Ano rabovanie a drzosť našich politikov prekročila všetky medze. Tak aj ja som sa rád pridal k hŕstke odvážnych a čestných mužov a žien.A je mi cťou, že ma poctili svojou dôverou.

A tak tu stojíme hŕstka proti presile podliakov.Proti podliakom, ktorí obrali svoj ľud o takmer všetky zásoby. Cowboji, novodobí rytieri boli našou inšpiráciou aj vzorom rytierstva.Prečo? Pretože klobúk sa nosí ľahšie ako brnenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A Sitniansky rytieri stále spia!

Regan Belovič

Regan Belovič

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som plastický chirurg s dlhoročnou súkromnou praxou a bohatými skúsenosťami. Zároveň som kandidátom na predsedu Nitrianskeho Samosprávneho Kraja za stranu 7 STATOČNÝCH v roku 2013. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu